بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

آيت الله دري نجف آبادي احياء روحيه انقلابي گري تكليف اصلي مديران و كارگزاران نظام است

تاریخ انتشار 28 بهمن 1395 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1506

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در محل بیت امام جمعه اراک، افزود: دشمنان نظام اسلامی با بهره گیری از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در صدد ایجاد فاصله بین آرمان های انقلاب اسلامی و جوانان برآمده اند که تنها راه مقابله با این توطئه بدخواهان نظام، احیاء روحیه انقلابی گری در جامعه است.
وی ادامه داد: عشق و علاقه ملت نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا بی پایان است و مردم با پشتیبانی از ولایت فقیه در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام اسلامی ثابت قدم هستند.
امام جمعه اراک بیان کرد: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی باید روحیه انقلای گری را در وجود خود تقویت کرده و با خلوص نیت و جلب رضایت خداوند، خدمتگذاری بی منت را سرلوحه امور خود قرار دهند و در صورت تحقق این مهم روحیه انقلابی گری در جامعه احیاء می شود.
وی با تقدیر از حضور پر شور آحاد جامعه اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن نیز گفت: مردم و مسئولان با حضور پر شور در این راهپیمایی عظیم، یک بار دیگر دشمنان نظام اسلامی را نا امید کردند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: ملت غیور ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی عظیم 22 بهمن ماه، وحدت، یکپارچگی و عشق به ولایت و میهن را به منصه ظهور گذاشتند و دست رد به سینه آمریکا و بدخواهان نظام اسلامی زدند.
وی ادامه داد: مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی نیز باید به پاس قدر دانی از این حضور میلیونی ملت ایران، عزم خود را برای حل مشکلات جامعه و ارتقاء وضعیت معیشتی ملت جزم کنند.
امام جمعه اراک در ادامه سخنان خود انقلاب اسلامی ایران را حاصل تلاش ها و مجاهدت های امام راحل و ملت غیور ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: حفظ نظام اسلامی باید سرلوحه امور آحاد جامعه به خصوص مسئولان دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود احیاء فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه را از دیگر وظایف مدیران عنوان کرد و گفت: مدیران دستگاه های اجرائی استان باید شکاف ها و نقاط آسیب پذیر فرهنگی را در مناطق مختلف استان با دقت هر چه تمامتر واکاوی کنند و برای رفع ان برنامه داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: این استان به نام خاستگاه بزرگان دینی و فرهنگی همچون امام امام خمینی(ره) در کشور و جهان شهرت دارد، بنابراین باید در همه زمینه ها به خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی سرآمد باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) نیز گفت: این بانوی مکرمه اسلام بعد از پیامبر اکرم (ص) نقش اصلی در توسعه و نشر اسلام و تثبیت رسالت پیامبر ایفا کردند.
آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: هرچند زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) پس از رحلت رسول خدا (ص) همان گونه که خود آرزو داشت، طولانی نشد و تنها چند ماه بعد در جوار قرب پروردگار به دیدار پدر شتافت؛ ولی در همین مدت از هرگونه فداکاری و ایثار در حق امیرمومنان (ع)‏ و دفاع از اسلام فروگذاری نکردند و با تمام وجود به دفاع از حریم قدس علوی و حمایت از جانشینی برحق حضرت علی(ع) پرداختند.
درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر دو هفته یکبار روز های چهارشنبه در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می شود.