بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

نماينده ولي فقيه در استان مركزي: ماه مبارك رمضان بهترين فرصت براي تبيين آموزه هاي قرآني در جامعه است

تاریخ انتشار 19 خرداد 1396 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1389

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه سه شنبه در کلاس تفسیر قرآن کریم در محل مصلی بیت المقدس اراک افزود: رمضان ماه تفکر و اندیشه، خلوت با خود و مناجات با خداوند متعال است.
وی، ماه مبارک رمضان را زمان دستیابی به تقوای الهی خواند و عنوان کرد: در این ماه درهای لطف و رحمت الهی به روی بندگان گشوده می شود.
امام جمعه اراک بیان کرد: رمضان، ماه دعا و مناجات و زمانی است که انسان از سحر تا افطار تنها خدا را در نظر دارد و سعی می‌کند که از گناهان اجتناب کند.
وی افزود: ماه مبارک رمضان با برکات و نعمت های الهی، ذخایر درون انسان را از خزانه موهبت و الطاف بیکران الهی غنی می سازد و راه ایمان و تقوای الهی را هموار می کند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: ماه رمضان فرصتی است تا انسان شعله های نفس سرکش خود را مهار کرده و در مقابل پروردگار سر به خاک گذارده و همراه با پشیمانی از اعمال گذشته و اش کریزان، صدای العفو خود را به گوش آسمانیان و افلاکیان برساند.
وی بیان کرد: کسانی که دل به دنیا می بندند و از آخرت غافل می شوند در حقیقت از مسیر الهی خارج می شوند چرا که مومنان از دنیا به عنوان وسیله ای برای کسب تقوای الهی و آبادسازی آخرت استفاده می کنند.
برنامه تفسیر قرآن کریم به مناسبت ماه رمضان از ساعت 19 و 45 دقیقه در مصلای بیت المقدس اراک آغاز می شود و تا هنگام اذان مغرب ادامه دارد.