بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

آیت الله دری نجف آبادی: مسؤولان با رویکردی انقلابی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند

تاریخ انتشار 22 شهریور 1395 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1505

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران استان مرکزی که در بیت امام جمعه اراک برگزار شد، بیان کرد: مدیران و مسؤولان تحقق اقتصاد مقاومتی را سرلوحه امور خود قرار دهند.

 آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه  مسؤولان ایران اسلامی با رویکردی انقلابی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی، اهداف نظام و رفع چالش‌های مردم گام بردارند، گفت: مدیران استان مرکزی استان باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه مدیران به عنوان نماد و مورد توجه اقشار مختلف مردم در اجتماع هستند، بیان کرد: مدیران در خط مقدم عملیاتی ساختن خواسته های مقام معظم رهبری به ویژه تحقق اقتصاد مقاومتی و احیاء فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند که باید این راهبردهای مهم و حیاتی را ابتدا از خود و دستگاه محل خدمت خود آغاز کنند.

امام جمعه اراک با تأکید بر اینکه  ساده زیستی، پرهیز از تجمل گرایی، کسب تقوا و حضور گسترده در محافل مذهبی باید در دستور کار مدیران باشد، خاطرنشان کرد:  مدیران باید در تمام مراحل زندگی خود ساده زیستی را سر لوحه امور خود قرار دهند و در مسیر توسعه و آبادانی کشور حرکت کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه امروز مدیران اجرایی بدانند که امام خمینی(ره) برای رضای خداوند حق طلبی را فریاد زدند، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با تلاش خستگی ناپذیر خود، درخت تنومند انقلاب را به بار نشاندند و امروز همه آحاد جامعه به ویژه مدیران اجرایی و جامعه روحانیان باید برای حفظ آرمان های امام راحل و تعالی انقلاب اسلامی کوشا باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه مدیران اجرایی در برابر مردم مسؤول هستند، تصریح کرد: مسؤولان نظام ایران اسلامی باید در راستای حل مشکلات موجود در جامعه، اشتغال زایی، تأمین معیشت و رفاه، افزایش نرخ شاخص های ارزش افزوده و تولید با برنامه های اثرگذار، همت و تلاش کنند.

امام جمعه اراک در ادامه با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع از مهمترین وظایف مدیران اجرایی بوده که تحقق آن سبب می‌شود اعتماد عمومی مردم به خدمتگزاران نظام دو چندان شود، اظهار داشت: مسؤولان باید با توجه به صنعتی بودن و شرایط ویژه استان مرکزی و همچنین مزیت‌های ارزشمند صنعتی و اقتصادی در راه پیشرفت و توسعه متوازن کشور رسالت سنگینی برعهده دارند که باید به آن توجه کنند.

شایان ذکر است، درس اخلاق مدیران استان مرکزی با هدف همگرایی و استفاده از نظرات کاربردی نماینده ولی فقیه از هشت سال پیش هر دو هفته یک با در بیت امام جمعه اراک برگزار می شود.