بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

آیت الله دری نجف آبادی: ایران اسلامی هیچ واهمه ای از دشمنان ندارد

تاریخ انتشار 22 شهریور 1395 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1567

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز پنجشنبه 11 شهریور ماه در نشست با فرماندهان و نیروهای کادر پادگان حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی اراک که به مناسبت سالروز تأسیس پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفتر امام جمعه اراک برگزار شد، بیان کرد: امروز نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و برخورداری از نیروهای مخلص و جان بر کف به اقتدار و قدرتی عظیم دست یافته است.

بکارگیری جوانان مؤمن سبب پیشرفت نیروهای مسلح می شود

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه بکارگیری جوانان مؤمن سبب پیشرفت نیروهای مسلح می شود، گفت: فرماندهان پدافند هوایی باید با جذب نیروهای جوان و با انگیزه در مسیر تحقق اهداف متعالی نظام اسلامی حرکت کنند.

امام جمعه اراک  افزود: چرا که این وظیفه قوای مسلح کشور است که با بهره‌گیری از اندیشه و آموزه‌های دینی و قرآنی و با توسل و تمسک به فرهنگ اصیل اسلام ناب محمدی و فرهنگ همیشه زنده و جاوید عاشورا و تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا آماده جانبازی، ایثار و فداکاری در راه انقلاب، نظام اسلامی و اسلام ناب محمدی باشند.

توطئه جدید دشمنان علیه ایران اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه نیروهای مسلح و سایر ارگان‌ها و نهادهای دفاعی ایران هوشیاری و تیزبینی خود را در همه زمان‌ها حفظ کنند، خاطر نشان کرد: دشمنان ایران اسلامی همواره در اندیشه توطئه جدید علیه ایران اسلامی هستند و امروز نیروهای مسلح باید در مقابل این توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.

امام جمعه اراک با تأکید بر اینکه قوای مسلح ما از هیچ دشمن خارجی در منطقه و سطح جهانی به‌ ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آ‌ن‌ها ترس و واهمه‌ای ندارند، بیان کرد: امروز کاملا مشهود است و در طول این 38 سال ثابت شده هر جا دشمن قصد تعرضی داشته، وحدت و انسجام ملت ایران افزایش یافته است.

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح باید در کنار هم با تأسی از آموزه های فرهنگ اسلام و مکتب عاشورا تحت فرمان مرجع تقلید و فرمانده کل قوا آماده فداکاری برای حفظ ارزش های اسلام و انقلاب، حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه قدرت نیروی مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی مثال زدنی و بی‌نظیر است، به طوری که هیچ قدرتی جرات رویارویی با ایران را ندارند، اظهار داشت: سلامت و پاکی سربازان ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون موجب سرکوبی تمام آشوب‌ها و فتنه‌های بدخواهان نظام شده است.

دهم شهریورماه سال 1378 پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان قرارگاه پدافند هوایی از نیروی هوایی ارتش جدا و به عنوان چهارمین نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران استقلال پیدا کرد.