بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی: دولت برای برطرف کردن مشکلات مردم استان مرکزی برنامه اجرایی ارائه کند

تاریخ انتشار 4 آبان 1395 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1472

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی پیش از ظهر امروز در آئین دیدار رئیس جمهوری با مردم اراک که در ورزشگاه شهدای پنجم مرداد برگزار شد با بیان اینکه گره گشایی از مشکلات مهم‌ترین خواسته و مطالبه مردم این استان در سفر دولت یازدهم است اظهار داشت: مردم سالاری دینی به عنوان یک اصل در جامعه حاکم است و در طول 38 سال گذشته همواره مردم وفادار و همیشه در صحنه کشورمان در تمام برنامه‌‌های نظام نقش آفرین بوده‌اند و تا ظهور ولی‌عصر(عج) نقش آفرینی می‌کنند.

وی افزود: خداوند را شاکریم که جمع فرهیخته‌ای از مردم شریف استان مرکزی دعوت امام راحل را لبیک گفتند و زحمات بنیان‌گذار انقلاب سبب تدوین قانون افتخار آمیز ایران اسلامی شد که در این قانون محور و رکن اساسی مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امیدواریم در سفر هئیت دولت به استان مشکلات اقتصادی، محیط زیست، معضلات بیکاری و کارگری و بحران آب استان به درستی بررسی و دیده شود و در راستای آن تصمیمات کارگشا اتخاز شود و شاهد تحولی عظیم در صنایع و ظرفیت‌های بزرگ این استان که در سال‌های گذشته دچار مشکل شده بود باشیم.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: انتظار مردم از سفر رئیس جمهور به استان مرکزی ایجاد تحول برای معیشت مردم است و زمینه افزایش اشتغال در این استان به عنوان یک مسئله مهم و ضروری مورد تاکید است.

وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مسئولیت‌ها در کشور، مسئولیت ریاست جمهوری و وزارت است که این افراد با انتخاب مستقیم مردم و یا نمایندگان مردم انتخاب می‌شوند و در دوره جدید یکی از دوستداران و فرهیختگانی که در دوران انقلاب و در جامعه روحانیت نقش موثری داشتند امروز مسئولیت و سکانداری اجرایی کشور را برعهده دارند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: امروز در نظر بین‌المللی زمینه عزت و اقتدار و در بعد داخلی بستر امنیت و سلامت و بهداشت جامعه محقق شده و امیدواریم برنامه‌ریزی‌های مناسب به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی مورد توجه دولت یازدهم قرار گیرد.