بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

نماينده ولي فقيه در استان مركزي: توجه به تعاليم آسماني و قرآني عامل كاهش ناهنجاري هاي اجتماعي است

تاریخ انتشار 21 آذر 1395 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1413

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنجشنبه در کلاس تفسیر قرآن کریم در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: مهم ترین عامل فاصله گرفتن از قرآن، گسترش گناه در جامعه است و اگر مردم با مفاهیم قرآن انس بگیرند، جرم و گناه از جامعه رخت برمی بندد.
وی ادامه داد: آشنا کردن افراد با فرهنگ والای قرآن و بهره گیری از مفاهیم بلند آن امری ضروری است که دستگاه های متولی این امر باید با ظرافت خاص آن را دنبال کنند.
امام جمعه اراک اضافه کرد: کتاب آسمانی قرآن به دلیل بهره گیری از افکار و اندیشه‌های آسمانی در طول تاریخ در هر عرصه و برهه ‌ای از زمان باید زنده بماند تا بشر را از گمراهی نجات دهد.
وی اظهار کرد: قرآن کتاب زندگی و عامل سعادت بشری در دنیا و آخرت است و با عمل کردن به رهنمودهای این کتاب آسمانی رستگاری بشر میسر می شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: نشر معارف و آموزه های قرآنی در بین آحاد مردم و در سطوح مختلف می تواند یک حرکت بی نظیر در راستای احیاء فرهنگ اسلامی در جامعه باشد که مسئولان فرهنگی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
وی یادآوری کرد: نهادینه کردن نشر مبانی قرآن کریم در جامعه یکی از راهکارهای موثر مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب است.