بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

نماينده ولي فقيه در استان مركزي: تقويت وحدت ملي از تكاليف مهم مردم و كارگزاران نظام است.

تاریخ انتشار 1 دی 1395 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1640

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در اراک افزود: زیاده خواهی و توطئه دشمنان علیه ملت ایران هیچ گاه به پایان نمی پذیرد و یکی از بزنگاه های مهم در مقابله و خنثی سازی توطئه دشمنان، تکیه بر وحدت و همگرایی ملی است.
وی ادامه داد: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی باید از هر اقدامی که وحدت و یکپارچگی ملی را تحت الشعاع قرار دهد پرهیز کنند و تربیت هر ایرانی به عنوان یک نیروی امنیتی دلسوز برای نظام اسلامی باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.
امام جمعه اراک بیان کرد: رعایت اصول اخلاق و سطح زندگی متعارف در جامعه اسلامی از حلقه های مهمی است که پیوست همگرایی و وحدت در جامعه را بسط می دهد و نیاز است که بر این مهم در جامعه بیشتر دقت شود.
آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: مدیران باید از هر اقدام و رفتاری که تضغیف اعتماد عمومی را به دنبال دارد، پرهیز کنند.
وی گفت: ایجاد فضای همدلی برای نمایندگان فکری مختلف جامعه و ممارست بر نقد منصفانه و بیان عقاید و دیدگاه ها در سایه اخلاق در بین جناح ها و گروه های فکری مختلف از موضوعات مهمی است که باید بیش از پیش بران سرمایه گذاری کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: مسائل قومی، سلیقه ای و تعصب های جاهلانه در نظام اسلامی جایی ندارد و آحاد مردم ایران باید تحت لوای اسلام ناب محمدی(ص) ، ارزش های والای دینی، فرامین مقام معظم رهبری و راهبردهای توسعه محور در مسیر همگرایی و یکپارچگی زندگی و عمل کنند.
وی ادامه داد: هر اقدامی از سوی هر شخص و یاگروهی که اقتدار و وحدت ملی را به چالش بکشد، ظلم آشکار به انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری است و باید با جدیت هر چه تمامتر با خاطیان برخورد شود.
امام جمعه اراک اضافه کرد: رسانه های خارجی به خصوص رادیو بی بی سی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در صدد ضربه زدن به پایه های نظام اسلامی و اهداف آن هستندو این مهم لزوم بصیرت و آگاهی مردم و مسئولان نسبت به شناخت توطئه های دشمنان را دوچندان کرده و همه باید بکوشیم تا از هر اقدامی که آب در آسیاب دشمن می ریزد، پرهیز شود.
وی با بیان اینکه مسئولان و دولتمردان نیز باید در مقابل دسیسه های دشمنان با اقتدار هر چه تمامتر برخورد کنند، افزود: در 37 سال گذشته هر بار که با صلابت در مراودات خارجی حاضر شده ایم جریان به نفع ما بود و هر بار که از در ضعف وارد شدیم شکست سختی را متحمل شدیم.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: دولت باید در مقوله برجام با اقتدار عمل کرده و هر کارشکنی از طرف مقابل را با اقدامی مساوی پاسخ دهد.
درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر دو هفته یکبار در روزهای چهارشنبه در بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می شود.