بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

نماينده ولي فقيه در استان مركزي: اشاعه آموزه هاي قرآني داروي شفا بخش براي آسيبها و معضلات اجتماعي است

تاریخ انتشار 2 دی 1395 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1383

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنجشنبه در کلاس تفسیر قرآن کریم در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: قرآن کلام الهی است که درک عمیق راهبردهای توصیه شده در آن کلید گشایش مشکلات و هدایتگر زندگی بشر به سمت تعالی و معنویت است.
وی ادامه داد: روحانیون، اساتید دانشگاه، آموزگاران و مسئولان فرهنگی جامعه باید نسبت به گسترش هر چه بیشتر آموزه های قرآن کریم تلاش کنند چرا که تنها از این طریق می توان ناهنجاری های موجود در جامعه را کنترل کرد.
امام جمعه اراک، ترویج آموزه های قرآن کریم در نهادهای دولتی را نیز گامی اساسی در راستای سلامت نظام اداری عنوان کرد و گفت:افرادی که با کلام وحی الفت دارند در انجام وظایف محوله خود مومن و ساعی هستند.
وی اظهار کرد: جامعه روحانیت وظیفه دارد با درک کامل آیات الهی نسبت به آگاه سازی جوانان و نوجوانان و هدایت این قشر از جامعه در مسیر معنویت و تقوا گام های اساسی بردارند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی قرآن را تنها راه رسیدن به کمال دانست و گفت: خانواده ها نیز وظیفه دارند فرزندان خود را از سنین کودکی با این کلام الهی آشنا کنند.
وی تاکید کرد: ترویج و تبلیغ قرآن کریم از مهمترین رسالت های جامعه اسلامی است و آحاد مردم باید نسبت به این مهم انجام وظیفه کنند.
کلاس تفسیرقرآن کریم آیت الله دری نجف آبادی هر هفته روز های پنجشنبه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار می شود.