بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

نماينده ولي فقيه در استان مركزي: بصيرت و اطاعت از رهبري قدرت نرم نظام جمهوري اسلامي است

تاریخ انتشار 11 دی 1395 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1508

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک افزود: ملت بزرگوار ایران با اتحاد، انسجام ودرک بالا از ولایت پذیری در بزنگاه های حساس همواره حامی نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و پیچ های خطرناک را با بصیرت پشت سر گذاشته اند.
وی گفت: دشمنان نظام همواره علیه ارزش های دینی و انقلابی فتنه می کنند و نمونه بارز ان در سال 88 بود که با وجود آسیب زیاد، تجارب ارزشمندی همراه داشت و لزوم هوشمندی و دشمن شناسی را بیش از پیش روشن کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش افزود: رای شورای امنیت در محکوم کردن شهرک سازی در سرزمین اشغالی عجیب بود.
آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: امروز آزادی خواهان دنیا به این باور رسیده اند که در حق مردم مظلوم فلسطین ظلم شده و باید بساط رژیم صهیونیستی از منطقه برچیده شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت اجرایی شدن اقتصاد مقاوتی تکیه کرد و گفت: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با شعار نیست بلکه لازم است با برنامه های مشخص و نظارت های جدی هزینه های غیرضروری در کشور کاهش پیدا کند و منابع مالی به درستی در بخش های تولید و زیرساخت ها هدایتگری شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: یکی از موضوعات حیاتی در رونق بخشی به اقتصاد ، توجه به ظرفیت های داخلی است و در این راستا مسئولیت مدیران در زمینه پیشگیری از ورود کالاهای لوکس و غیرضروری و سفرهای پرهزینه به خارج کشور که چیزی جز هدررفت منابع پایه را در پی ندارد، سنگین است.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: تجمل گرایی و ریخت و پاش های مالی با مقوله اقتصاد مقاومتی و توصیه های دین مبین اسلام در سبک زندگی سالم منافات دارد و باید فرهنگ ساده زیستی و پرهیز از تجمل گرایی در کشور بیش از پیش تقویت شود.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه از استان مرکزی اقامه می شود.