بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

نماينده ولي فقيه در استان مركزي: توسعه زيرساخت هاي حوزه سلامت استان مركزي نيازمند توجه مسئولان است

تاریخ انتشار 23 دی 1395 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1388

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه پنجشنبه در جریان بازدید وزیر کشور از مجتمع حوزوی خاتم الانبیاء(ص) اراک، افزود: استان مرکزی به دلیل واقع شدن در مسیر کریدور تردد جاده ای شرق به غرب و شمال به جنوب کشور یکی از استان های پر تروما در کشور است و علاوه بر آن پذیرش بیمار در مراکز درمانی از استان های همجوار نیز موضوعات بااهمیتی است که لزوم تقویت زیرساخت های سلامت این منطقه را دوچندان کرده است.
وی ادامه داد: بیمارستان آیت الله خوانساری در اراک به عنوان قطب درمان تخصصی سرطان در غرب کشور با 64 تخت به بیماران خدمات رسانی می کند در صورتی که در شرایط عادی روزانه بیش از 100 بیمار در انتظار تخت خالی است.
امام جمعه اراک ،ساخت بیمارستان جدید حضرت ولیعصر(عج) را از اولویت های حوزه سلامت استان مرکزی عنوان کرد و گفت: انتظار می رود که نگاه ویژه ای برای تسریع در مراحل ساخت این مرکز درمانی مادر تخصصی حاکم شود.
وی بیان کرد: مشکلات سال های گذشته در حوزه اقتصادی، اثرات نامطلوبی بر صنایع بزرگ این استان داشته و بر اثر رکود در این واحدها شرایط معیشتی کارگران با معضلاتی مواجه است که ساماندهی این بخش همراهی تمامی امکانات و بخش های مهم تصمیم ساز کشور را می طلبد.
امام جمعه اراک بیان کرد: صنایع مادر تخصصی و بزرگ مستقر در اراک ظرفیت های مهمی در حوزه اقتصادی هستند که باید با برنامه زمینه حل مشکلات و کارسازی و رونق تولید برای آن ها فراهم شود.
وی بیان کرد: سفر وزیر کشور به عنوان نماینده دولت به استان را به فال نیک گرفته و انتظار داریم مشکلات مردم استان مرکزی به صورت ویژه در گزارش سفر منتقل شود.
حضور در ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی، نشست با شوراهای شهر وروستا و بازدید از صنایع اراک از دیگر برنامه های وزیر کشور در سفر یک روزه با این شهر بود.