بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

نماينده ولي فقيه در استان مركزي: وحدت رمز پيروزي ملي در برابر توطئه دشمنان است

تاریخ انتشار 9 بهمن 1395 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1525

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: ملت ایران به برکت رهبری باید وحدت خود را حفظ کند و به فضل خدا با اتکا به یکپارچکی، دین مبین اسلام در جهان حاکم خواهد شد.
وی اظهار کرد: ایام الله دهه مبارک فجر باید با تدوین برنامه های مناسب از سوی مردم و مسئولان گرامی داشته شود.
امام جمعه اراک گفت: حضرت امام خمینی (ره) احیا کننده وحدت اسلامی، خوداتکایی و خودکفایی ملی بودند و راه مبارزه با استکبار را به ملت های آزاده جهان آموختند.
وی اظهار کرد: تا زمانی که پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به دست باکفایت ملت و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی باشد، پیروزی از آن ملت است.
آیت الله دری نجف آبادی با یادآوری محدودیتی که ترامپ در سفر به کشور آمریکا ایجاد کرده، گفت: شهروندان هفت کشور حق سفر به این کشور را ندارند و این درحالی است که عربستان در حادثه 11 سپتامبر در انفجار برج های دوقلو نقش داشت.
وی افزود: جمهوری اسلامی در 40 سال اخیر هیچ اقدام خشنونت باری نسبت به این کشور انجام نداده است و همواره به دنبال ایجاد ثبات در منطقه بوده است.
امام جمعه اراک گفت: جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را غارتگر می داند و ترامپ از انتقال پایتخت این رژیم از تلاویو به قدس حمایت می کند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: برخی غفلت ها و نبود نظارت کافی در واگذاری ها تنگناهایی را برای جامعه کارگری به وجود آورده است.
وی اظهار کرد: هپکو و سایر واحدهای صنعتی استان مرکزی باید با تدبیر و تدوین برنامه صحیح به مسیر اصلی خود بازگردند و این واحدهای تولیدی و صنعتی سرمایه ملی کشور محسوب می شوند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: راه اندازی و احیای واحدهای صنعتی باید در دستور کار قرار گیرد و مدیریت آنان باید به دست افراد امین و پاک دست سپرده شود.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: مدیریت و تدبیر حکیمانه عامل تحقق اقتصاد مقاومتی و برون رفت از مشکلات کشور و استان مرکزی است.
در 33 نقطه شهری استان مرکزی نماز عبادی سیاسی جمعه اقامه می شود