بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

امام جمعه اراك: تبيين ارزش هاي نظام اسلامي تكليف جامعه روحانيت است

تاریخ انتشار 12 بهمن 1395 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1536

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز دوشنبه در همایش ائمه جمعه استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی فقیه افزود: ائمه جمعه و جامعه روحانیت از دهه مبارک فجر در راستای تشریح ارزش ها و دستاوردهای نظام اسلامی و برکات جایگاه ولایت فقیه در جامعه استفاده کنند.
وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی در صدد ایجاد تفرقه و جدایی روحانیت از مردم گام بر می دارند که لزوم خنثی سازی توطئه های دشمنان در گروه وحدت و یکپارچگی مردم و روحانیت است.
امام جمعه اراک بیان کرد: دهه فجر، یادآور جانفشانی ها و از خودگذشتگی های ملت ولایتمدار ایران اسلامی است و تمامی اقشار مردم و مسئولان باید یاد و خاطره آنان را گرامی دارند.
وی گفت: انتقال ارزش‌های انقلاب و بازگو کردن حوادث و رخدادهای مرتبط با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برای نسل امروز یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: حضور گسترده و پرشور مردم ولایتمدار استان مرکزی در برگزاری جشن های انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن باید ندای حمایت های همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان برساند.
وی ادامه داد: رسالت خطیر تریبون نمازجمعه اصلاح رویکردها و سالم سازی فضای معنوی جامعه است.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: نماز جمعه یکی از بزرگترین پشتوانه های استوار حکومت اسلامی است و امروز کشور باید از این فریضه الهی کمال بهره را ببرد.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی اقامه می شود.