بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

نماينده ولي فقيه در استان مركزي: حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي با تقويت نيروهاي مسلح ميسر مي شود

تاریخ انتشار 19 بهمن 1395 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1388

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در پادگان آموزشی مالک اشتر اراک، افزود: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد، اما برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی باید هر روز آماده تر از گذشته بود.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که دشمنان ایران اسلامی همواره به فکر توطئه برضد این سرزمین هستند.
امام جمعه اراک بیان کرد: مهارت های تخصصی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را در خاورمیانه و جهان برجسته کرده و ایران به برکت تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح از گزند دست درازی ها و دسیسه ها در امان است.
وی گسترش اخلاق و معنویت در نیروهای مسلح را یکی از دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز ویژگی های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران الگوی رفتاری نیروهای نظامی دیگر نقاط جهان قرار گرفته به طوری که کشورهای سوریه، عراق، لیبی و بحرین به الگو برداری از نظامیان ایران اسلامی در مقابله استکبار جهانی صف آرایی کرده اند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی شکل گیری بیداری اسلامی و استکبار ستیزی در منطقه خاورمیانه را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام عنوان کرد و افزود: به گفته رئیس جمهوری آمریکا، این کشور بیش از 6 هزار میلیارد دلار در این منطقه هزینه کرده اما پیروزی از آن سپاه اسلام بوده است.
وی بیان کرد: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران، فریاد استکبارستیزی و جنگ با آمریکا، اسرائیل و آل سعود در همه جهان اسلام طنین انداز شده و ملت های مسلمان با صبر و استقامت افکار استکباری را از جوامع مسلمان ریشه کن کرده اند.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: ملت های مسلمان به خصوص ملت فهیم ایران اسلامی باید بدانند که دشمنان اسلام هیچ گاه دست از دشمنی و کینه توزی بر نمی دارند و آحاد جامعه اسلامی باید از همه لحاظ فکری و نظامی آماده باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص انتخابات سال آینده نیز گفت: فرآینده انتخابات میدان عرضه شایستگی ها و و حضور نخبگان کشور است و هیچ کسی حق ندارد این فرآیند ملی را دست خوش بازی های سیاسی کند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دهه مبارک فجر را بهترین فرصت برای بازخوانی و یادآوری آرمان های امام راحل دانست و گفت: دهه فجر، یادآور جانفشانی ها و از خودگذشتگی های ملت ولایتمدار ایران اسلامی است.
وی گفت: دهه مبارک فجر روزهای تاریخی و سرنوشت ساز تاریخ انقلاب اسلامی است و گرامیداشت این ایام برای همگان ضروری است.
امام جمعه اراک تاکید کرد: آحاد ملت ایران باید با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر دشمنان نظام اسلامی را مایوس کرده و عشق و علاقه خود را به نظام مقدس اسلامی به جهانیان نشان دهند.
19 بهمن با عنوان روز نیروهای هوایی نامگذاری شده است.
بیش از پنج هزار برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی، عمرانی و اجتماعی در ایام الله دهه مبارک فجر در استان مرکزی برگزار می شود.