بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

نماينده ولي فقيه در استان مركزي از حضور پرشور راهپيمايان 22 بهمن تقدير كرد

تاریخ انتشار 23 بهمن 1395 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1502

در این پیام آمده است: اراده مسلم و اتحاد یکپارچه ملت ایران در توسعه بیداری اسلامی و ادامه راه شهدا و ایثارگران در اجتماع عظیم راهپیمایان 22 بهمن در کشور و استان مرکزی به جهانیان نشان داده شد.
پیام می افزاید: مردم انقلابی و ولایتمدار با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که همواره مدافع آرمان های نظام هستند و در شرایط سخت اقتصادی نیز با حمایت های خود برای اقتدار هرچه بیشتر نظام با قدرت در صحنه می مانند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: مردم ولایتمدار و مومن ایران و استان مرکزی در نقاط مختلف شهری و روستایی بار دیگر به میدان عمل آمدند و عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی و منویات مقام معظم رهبری فریاد زدند.
این پیام اضافه کرد: ملت ایران اسلامی و استان به ابرقدرت های دنیا و استکبار جهانی اعلام کردند که در مقابل زورگویی ها و زیاده خواهی های آنان با تمام قدرت ایستاده اند و در هر شرایطی از آرمان های خود حفظ و حراست می کنند.
در ادامه این پیام آمده است: دشمنان نظام اسلامی و در صدر آن ها آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب باید بدانند که با وجود توطئه ها و دسیسه ها، پیام انقلاب اسلامی به همه دنیا راه یافته و تفکر انقلاب ایران چراغ راه هدایت همه آزدی خواهان جهان قرار گرفته است.
راهپیمایی 22 بهمن در 150 نقطه استان مرکزی برگزار شد.