بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

امام جمعه اراك: حمايت از انتفاضه فلسطين تكليف مسلمانان جهان است

تاریخ انتشار 7 اسفند 1395 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1564

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنجشنبه در خصوص برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران : مسلمانان جهان به خصوص نیروی مقاومت باید عزم خود را برای پیروزی کامل در منطقه جزم کنند.
وی ادامه داد: آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف باید محور اتحاد و همدلی مسلمانان جهان باشد، تا بتوان از این طریق بر استکبار جهانی و دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) پیروز شد.
امام جمعه اراک افزود: مسلمانان جهان باید بدانند که تنها در صورت حمایت از فلسطین می توانند بر نظام استکباری جهان پیروز شوند و در صورت غفلت از این مقوله مهم همواره باید زیر سلطه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی باشند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: صهیونیست ها همواره علیه مردم بی دفاع فلسطین، سیاست تهاجمی داشته اند و اقدام های این رژیم در زمره فجیع ترین جرایم جنگی جهان محسوب می شود.
وی اظهار کرد: ملت های مسلمان جهان باید با تمام ظرفیت های مالی و معنوی خود از مردم مظلوم فلسطین به خصوص مردم بی دفاع غزه حمایت کرده و اجازه جسارت بیشتر در درنده خویی را به اسراییل ندهند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: کشورهای عربی علاوه بر حمایت های همه جانبه از اسراییل، به تحریک گروه های ضد اسلامی بر علیه شیعیان و نیروی مقاومت اقدام می کنند و با پشتیبانی مادی از گروهک های داعش، القاعده و جیش النصره به کشتار مسلمانان مبادرت می ورزند.
وی ادامه داد: استکبارجهانی و رژیم اشغالگر اسرائیل با راه اندازی گروهک های تکفیری در منطقه و کشتار در کشورهای عراق و سوریه قصد نا امن کردن را منطقه دارند و مسلمانان باید در برابر این توطئه آشکار استکبار جهانی هوشیارانه عمل کنند.
امام جمعه اراک گفت: بدون تردید تا رژیم اشغالگر اسرائیل در منطقه خاورمیانه به جنایت، کودک کشی، شهرک سازی و توطئه پراکنی ادامه می دهد، جهان اسلام رنگ صلح و سازش را به خود نمی بینید.
وی اضافه کرد: مسلمانان و آزادی خواهان جهان باید برای دفاع از حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین، آزاد سازی قدس شریف، تامین صلح و امنیت مسلمانان در سطوح بین المللی متحد شده و با هر گونه زیاده خواهی و توطئه پراکنی نظام استکبار با قدرت مقابله کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: جای تاسف است که مدعیان حقوق بشر و دموکراسی در برابر ظلم ستیزی و کودک کشی رژیم اشغالگر فلسطین سکوت اختیار کرده و ملت هایی که در مقابل ظلم ایستادگی و مقاومت می کنند را متهم به نقض حقوق بشر می کنند.
وی یادآوری کرد: نام پر افتخار ایران اسلامی همواره در حمایت از حق و عدالت و انزجار و نفرت از ظلم و سیاهی بر تارک دنیا می درخشد و ملت ایران در هر شرایطی از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین حمایت و پشتیبانی می کند و در این راه خداپسندانه از هیچ قدرتی هم هراس ندارد.
ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین سوم تا چهارم اسفندماه با حضور رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری و سران کشورهای مسلمان در تهران برگزار شد.