بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

آيت الله دري نجف آبادي: مبارزه با قاچاق كالا تكليف اولويت دار نيروي انتظامي است

تاریخ انتشار 20 فروردین 1396 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1437

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز یکشنبه در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان مرکزی در محل ستاد فرماندهی انتظامی این استان، افزود: قاچاق کالا در سال های گذشته بسیاری از واحدهای تولیدی کشور و استان مرکزی را به تعطیلی کشانده است که اصلاح این امور در گرو فعالیت شبانه روزی نیروی انتظامی است.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی وظیفه دارد با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود، با تشکیل ستادی قدرتمند کنترل مرزهای کشور را در دست گرفته و مبارزه قاطعانه با قاچاقچیان کالا را سرلوحه امور قرار دهند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی در گروه وظیفه شناسی همه دستگاه های دولتی و خصوصی است، عنوان کرد: واردات کالا از مجاری قانونی باید بر اساس نیازهای موجود جامعه انجام شود و از واردات کالاهای مشابه داخلی با جدیت جلوگیری شود.
وی برقراری نظم و امنیت در جریان انتخابات را نیز یکی دیگر از وظایف خطیر نیروی انتظامی در سال جاری دانست و گفت: نیروی انتظامی در کنار رسالت اصلی خود وظیفه دارد، فضایی مناسب و امن را برای برگزاری یک انتخابات سالم فراهم سازد.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: امروز ملت ایران اسلامی نیروی انتظامی را امین خود می دانند که این مهم ارزش فعالیت کارکنان این نیروی انقلابی را در جامعه دو چندان می کند، بنابراین کارکنان نیروی انتظامی نیز باید به پاس قدردانی از اعتماد ملت، خدمتگذاری بی منت و صادقانه در راستای برقراری نظام و امنیت اجتماعی را سرلوحه امور خود قرار دهند.
وی بیان کرد: نیروی انتظامی وظیفه دارد نسبت به شناسایی و منهدم سازی جریان های شرارت بار، مافیای موادمخدر، قاچاق کالا و جرایم سنگین با کار اطلاعاتی دقیق اقدام کند.
آیت الله دری نجف آبادی برخورداری از انگیزه های الهی را مهمترین ویژگی نیروهای مسلح به خصوص نیروی انتظامی دانست و گفت: امروز ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح با تقوا و معتقد به ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) یکی از کشور های امن جهان محسوب می شود که آحاد جامعه باید همواره شکر گزار این نعمت ارزشمند الهی باشند.
در پایان این آیین از خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی با اهداء لوح، تقدیر شد.