بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

نماينده ولي فقيه در استان مركزي: حمله موشكي آمريكا به سوريه با هدف حمايت از تروريسم انجام شد

تاریخ انتشار 20 فروردین 1396 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1472

در این بیانیه آمده است: در شرایطی که نیروهای مردمی و ارتش سوریه با تمام توان در مقابل تروریست ها ایستادگی کردند و آنان را از خاک سوریه بیرون راندند، حمله موشکی آمریکا به این کشور هیچ دلیلی به غیر حمایت از تروریست ها ندارد.
در ادامه این پیام آمده است: حمله موشکی آمریکا به سوریه سناریویی از پیش تعیین شده با حمایت اسرائیل جنایتکار و کشورهای مرتجع منطقه به خصوص آل سعود بود و دلیل استفاده ارتش سوریه از سلاح های شیمیایی، بهانه ای بیش نیست.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: آمریکا بدون اعزام هیات تحقیق برای بررسی موضوع و تنها چند ساعت بعد از این حادثه، دولت سوریه را متهم به استفاده از سلاح شیمیایی کرد و به سرعت تصمیم به حمله موشکی گرفت که این مهم نشانگر برنامه ریزی های از پیش تعیین شده است.
در ادامه این پیام آمده است: اینکه کشورهای مسلمان نشین منطقه به جای اعلام انزجار از جنایت های آمریکا و اسرائیل خود را هم پیمانان آنان می دانند، جای بسی تاسف است و جامعه اسلام باید در مقابل توطئه های استکباری وحدت و یکپارچگی را سرلوحه امور قرار دهند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: ملت غیور ایران اسلامی به عنوان پشتیبان جبهه مقاومت و حامی مظلومان جهان، خشم و انزجار خود را از حمله موشکی آمریکا به سوریه اعلام می کند و تا آخرین قطره خون خود از ارزش های والای اسلام ناب محمدی(ص)، آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری حمایت می کنند.
روز جمعه 59 موشک تاما هاوک از سوی آمریکا هواپیماها،‌ آشیانه بتونی هواپیما،‌ مراکز سوخت و بنزین و مناطق ذخیره لجستیک،‌ زرادخانه های مهمات، سامانه های دفاع هوایی و رادارها سوریه را مورد هدف قرار داد.