بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

امام جمعه اراك: نامزدهاي انتخابات با رويكرد حفظ آرمان هاي انقلاب وارد ميدان شوند

تاریخ انتشار 21 فروردین 1396 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1446

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی افزود: بیکاری مهمترین دغدغه امروز جامعه ایران اسلامی است که نامزدهای انتخاباتی دوازدههمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید با ارائه برنامه های مدون برای این مهم در انتخابات شرکت کنند.
وی در خصوص پخش زنده مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از رسانه ملی نیز گفت: اساس برگزاری مناظره باید در راستای ارائه برنامه های اقتصادی، سیاسی،فرهنگی، سیاست بین المللی و ارائه راهکار برای حل مشکل بیکاری باشد و نامزدها باید از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: ایران دارای ظرفیت های ارزشمندی در همه بخش های کشاورزی و صنعتی است و نامزدها باید برنامه های خود را حول محور بهره گیری از ظرفیت های موجود در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت بنیه اقتصادی مردم تدوین کنند.
وی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید اصل انقلابی گری و ترجیح منافع ملی به منافع شخصی را در نظر داشته باشند، بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید بدانند که دشمنان نظام اسلامی از هم اینک به انتخابات ایران چشم دوخته اند، بنابراین باید از هر عملی که مصالح نظام را تحت الشعاع قرار می دهد، پرهیز کرد.
وی تاکید کرد: رسانه ملی نیز باید درمقوله مناظرات بی طرف باشد و تنها در جهت معرفی برنامه های نامزد های انتخابات ریاست جمهوری اقدام کند.
آیت الله دری نجف آبادی یادآوری کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری وظیفه دارند با ارائه برنامه های کارآمد و همچنین بیان ویژگی های مردم سالاری دینی به عنوان دستاورد ارزشمند نظام اسلامی، روحیه امید و نشاط را در جامعه افزایش دهند.
وی اضافه کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری حضور گسترده مردم در انتخابات باید ملاک اصلی رسانه ملی و همه دستگاه ها باشد و هر یک از نامزد انتخاباتی که از سوی مردم انتخاب شود؛ مورد حمایت جامعه خواهد بود.
امام جمعه اراک با بیان اینکه نامزدهای انتخات ریاست جمهوری باید با انگیزه های الهی و با هدف حفظ آرمان های نظام اسلامی وارد صحنه انتخابات شوند، تاکید کرد: خدمات و عملکرد دولت یازدهم نباید از سوی هیچ یک از نامزدها تضعیف شود چرا که این اقدام بی شک آب در آسیاب دشمن ریختن محسوب می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.