بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

نماينده ولي فقيه در استان مركزي: سربازان گمنام امام زمان(عج) ركن اصلي دفاع از آرمان هاي انقلاب هستند

تاریخ انتشار 24 اردیبهشت 1396 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1374

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز شنبه به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)  افزود: ثبات و استقلال کنونی کشور مرهون اقتدار وزارت اطلاعات و امنیتی است که در سایه عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) حاصل شده است.
وی ادامه داد: نیروهای جان برکف وزارت اطلاعات با در نظر گرفتن منافع ملی و با پرهیز از هرگونه گرایش های سیاسی و جناحی برای همگرایی و انسجام نیروهای داخلی نظام تلاش می کنند، که ملت باید قدردان زحمات این قشر از جامعه باشند.
امام جمعه اراک اضافه کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشاکش بحران های مختلف امنیتی جز به رضایت خداوند در تامین امنیت مردم ایران و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی اندیشند و فعالیت این نهاد انقلابی سرمایه نرم نظام اسلامی محسوب می شود.
وی گفت: هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) فرصتی برای بازخوانی نقش ممتاز مردان و زنانی است که با سلاح ایمان و بصیرت، از بدو تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون صدها توطئه کوچک و بزرگ را خنثی کرده و همواره در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری پاسدار کیان ایران اسلامی بوده اند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، سربازان گمنام امام زمان(عج) در تامین امنیت این فرآیند ملی وظیفه سنگینی بر عهده دارند.
وی تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی به دنبال جریان سازی و توطئه پراکنی در انتخابات پیش رو هستند و سربازان گمنام امام زمان(عج) باید هوشیارتر از همیشه دسیسه های دشمنان را به هنگام تشخیص و با عملکردی شایسته نسبت به خنثی سازی توطئه ها اقدام کنند.
15 تا 21 ماه شعبان همزمان با 22 تا 28 اردیبهشت ماه با عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است.