بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

نماينده ولي فقيه در استان مركزي: ميراث گرانبهاي امام خميني ولايت فقيه است

تاریخ انتشار 15 خرداد 1396 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1499

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام خمینی در خمین افزود: ولایت فقیه تنها یک نظریه فقهی یا سیاسی نیست بلکه جوهره نظام جمهوری اسلامی است.
وی اظهارکرد: امام راحل احیاگر اصل ولایت مطلقه فقیه بود، گرچه فقهای تاریخ هر کدام به نحوی به این مسئله پرداخته اند اما امام اصل ولایت فقیه و عدالت را احیا کرد.
وی ادامه داد: معمار کبیر انقلاب اسلامی نمونه ای از عظمت غدیر، امامت، ولایت،سیاست اسلامی و اخلاق اسلامی است و وظیفه همه اقشار جامعه در مقابل آرمان غدیر،آرمان کربلا، عاشورا و مکتب امام صادق حساس است و هر گونه سهل انگاری در این خصوص نابخشودنی است.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: در انتخابات 29 اردیبهشت مردم همیشه در صحنه اتحاد، اقتدار ، همبستگی را به نمایش گذاشتند و امروز باید در مدیران کلان در دستگاه های دولتی همکاری و هماهنگی و یکپارچگی وجود داشته باشد و همه باید به دور از کارشکنی عمل کنند.
وی گفت: باید به جای ستیزه در داخل، با دشمنان نظام اسلامی مقابله کنیم، چرا که اگر این گونه عمل نکنیم نظام آسیب می بیند.
آیت الله دری گفت: همه مسئولان باید دولت را که محصول حضور پرشور همه مردم است را یاری دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: همه باید با اتحاد و وحدت، دست در دست هم بدهند تا گره های کشور باز شود، دولت را برای حل مشکلات کمک کنندو تمام نیروها را برای مقابله با دشمن و استکبار به کارگیرند تا این کشور بر قله بلند اقتدار و سربلندی بایستد.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: مشکلات و گره های بسیاری نظیر کمبود اشتغال، تولید، آب، ازدواج، جوانان تحصیل کرده و چالش های اجتماعی وجود دارد که راهکار عبور از این مشکلات اتحاد ملت و دولت است.
وی تاکید کرد: دشمن تلاش می کند روحیه استکبار ستیزی، صهیونیست ستیزی، ضد ترور و ضد خشونت را از این ملت بگیرد و همه باید با قدرت و اتحاد میراث گرانبهای امام راحل، آرمان های امام و شهدا و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را حفظ و صیانت کنیم .