بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

پیاده روی اربعین راه روشن ابدی است

تاریخ انتشار 17 آبان 1396 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1010

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در جلسه درس اخلاق مدیران که در بیت امام جمعه اراک برگزار شد اظهار داشت: امروزه گسترش شبکه‌های اجتماعی لزوم مدیریت سازمان یافته این فضاها با یک ساختار فرهنگی را ایجاد می‌کند زیرا استفاده از مطالب و محتواهای غیر فرهنگی و مغایر با ارزش‌های اسلامی و اخلاقی در برخی از این شبکه‌ها مشاهده می‌شود که خطر بزرگی برای نسل جوان و جامعه اسلامی است.

وی افزود: محتواهای مغایر با ارزش‌های اسلامی می‌توانند با تاثیرگذاری بر نسل جوان آثار مخرب و جبران‌ناپذیری را به‌دنبال داشته باشند و همان‌طور که شاهد هستید امروز این شبکه‌ها به‌عنوان ابزاری برای ضربه زدن به ایران اسلامی توسط دشمنان استفاده می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: محتوای این فضاها باید توسط دستگاه‌های فرهنگی تهیه و مدیریت شود و مدیریت صحیح این فضاها و شبکه‌ها باید توسط تمامی مدیران و مسئولان نظام اسلامی مورد توجه قرار گیرد زیرا تمامی ما دربرابر آرمان‌های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری و ایثارگری‌ها و مقاومت‌های مردم شریف ایران اسلامی مسئول هستیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: حضور در این فضاها با مطالب و محتواهای غیر فرهنگی و مغایر با ارزش‌های اسلامی به میدانی برای نبرد دشمن علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی تبدیل شده و مردم ایران اسلامی باید با تمام توان در این فضاها و شبکه‌ها توطئه‌ها و دسیسه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

وی ادامه داد: خدمتگزاری در جامعه اسلامی موهبتی خدادادی بوده و ذکات آن تلاش برای خدمت به مردم، رشد و توسعه کشور و تقویت بنیه اقتصادی آن است که باید در برنامه‌ کاری تمامی دستگاه‌ها قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در حوزه بین‌المللی هم با هجمه‌های دشمنانی چون آل سعود، آمریکا و داعش رو به رو بوده که راه مقابله با این هجمه‌های انسجام و یکپارچگی است.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: نظام استکباری با توطئه و دسیسه به‌دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی بوده اما همواره با رهنمودهای و توصیه‌های مدبرانه مقام معظم رهبری با شکست روبه‌رو شده که مردم باید قدردان این دلسوزی‌ها و همچنین نعمت بزرگ ولایت فقیه باشند.

وی با اشاره به مراسم پیاده‌روی اربعین گفت: حماسه عظیم و اعجازانگیز پیاده‌روی اربعین نمادی از یکپارچگی و وحدت و انسجام مذهب تشیع بوده که لازم است این مراسم هر سال با شکوه بیشتری برگزار شود زیرا این پیاده‌روی یک حرکت ارزشمند بوده و بیانگر راه روشنی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: از عوامل عمده حوادث اخیر منطقه و کشتار مردم بی‌گناه یمن می‌توان به تکبر و جاه‌طلبی استکبارگرانی اشاره کرد که با خوی شیطان‌گون به‌دنبال چپاول و خونریزی هستند.

دری نجف‌آبادی با اشاره به ضرورت توسعه اشتغال در کشور گفت: یکی از راه‌های توسعه و رونق تولید جلوگیری از ورود کالای قاچاق بوده و لازم است که در این راستا فرهنگ تولید و اشتغال در کشور نهادینه شود.