بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

9 دي نماد حمايت ملت از ارزش هاي نظام اسلامي و مقام معظم رهبري است

تاریخ انتشار 9 دی 1395 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1509

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این پیام که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: مردم غیور و آگاه ایران اسلامی دراین روز با حضور خود کسانی را که سعی در ایجاد خلل در حرکت انقلاب اسلامی داشتند٬ ناامید کرد و موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان شد.
وی در ادامه این پیام آورده است: در این روز تاریخی و سرنوشت ساز ملت ایران هوشیاری و ولایتمداری خود را به رخ جهانیان کشیدند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از این پیام افزوده است: بزرگداشت روز 9 دی ضروری است زیرا این روز یادآور پیوند ناگسستنی مردم با ولایت است، پیوندی چنان عمیق و ریشه دار که در فکر و اندیشه سران کفر و زورگویی نمی گنجد.
آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرده است: بصیرت و وقت شناسی مردم، تبعیت از ولایت، رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و تجلی غیرت دینی در روز 9 دی ماه یکبار دیگر انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری را در برابر توطئه دشمنان حفظ کرد، از این رواین واقعه همیشه در تاریخ ایران اسلامی جاودانه می ماند.
وی اظهار کرده است: بصیرت و ولایت دو سرمایه ارزشمند نظام اسلامی است که در صورت آگاهی مردم به این دو اصل اساسی هیچ قدرتی نمی تواند به ملت ایران مسلط شود.
آیت الله دری نجف آبادی در ادامه این پیام آورده است: ملت فهیم ایران اسلامی در حوادث مختلف از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی به منصه ظهور گذاشته اند و هفته بصیرت بهترین فرصت برای تقویت پیوند ولایت فقیه با بدنه جامعه است.