بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

آیت الله دری نجف آبادی: دفاع مقدس نماد اقتدار و مقاومت ملت ایران اسلامی است

تاریخ انتشار 31 شهریور 1395 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1486

 آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان مرکزی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اراک برگزار شد، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان، شهدا، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس وظیفه‌ای مهم است که همگان باید به خوبی آن را در هر زمان حفظ کنند.

وحدت و انسجام نیروهای مسلح و ملت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه دفاع مقدس نماد اقتدار و مقاومت ملت ایران اسلامی است، گفت: امروز شاهدیم دشمنان به هیچ عنوان دست از شرارت و توطئه علیه ملت ایران بر نمی دارند و در حال حاضر نیز باید همچون دوران دفاع مقدس در مقابل توطئه های دشمن با قدرت ایستادگی کرد.

امام جمعه اراک با بیان اینکه وحدت و انسجام نیروهای مسلح و ملت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس سبب ناامیدی استکبار جهانی شد، ابراز کرد: دوران دفاع مقدس سربلندی و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران را به همراه داشت که این مهم به بهترین شکل به اهداف خود رسید.

جنگ تحمیلی هشت ساله، سرشار از تجارب ناب مقاومت هوشمندانه ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه در جریان جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق با حمایت بیش از 40 ابرقدرت دنیا به خاک ایران اسلامی حمله ور شد اما عشق و علاقه ملت به انقلاب و امام راحل همه نقشه های صدام و حامیانش را بی اثر کرد، گفت: جنگ تحمیلی هشت ساله، سرشار از تجارب ناب مقاومت هوشمندانه ملت ایران است که توانست ابهت ابرقدرت های شرق و غرب را فرو بریزد و پیام انقلاب اسلامی را در نقاط مختلف جهان منتشر کند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: امروز شاهدیم به برکت نظام اسلامی و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری، کشور به عنوان قدرت اول منطقه شناخته شده و نیروهای جان برکف نظام در سوریه و عراق نیز به مقابله با گروه های تکفیری می پردازند و امنیت این کشورها نیز برقرار می کنند.

پاسخ صریح، سریع و قاطع ملت ایران اسلامی به دشمنان

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: امروز به برکت انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم کشور افزون بر امنیتی که دارد دارای آمادگی چندین برابر در تمامی بخش‌ها از جمله ارتش، سپاه، سپاه قدس، پدافند هوایی، نیروی انتظامی و نیروی دریایی برای مقابله با دشمن است.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به امنیت خوب در حوزه های مختلف همچون هوایی و دریایی، گفت: امنیت ایجاد شده در حوزه هوایی و دریایی گویای وجود نیروهای توانمند و پایبند به ارزش‌های والای نظام و رهبری است و این بخش‌ها این آمادگی را دارند که به منظور دفاع از کشور تمامی اقدامات و توطئه‌های دشمنان را شناسایی و رصد کنند و پاسخ صریح، سریع و قاطعی را به دشمنان بدهند.