بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

نماينده ولي فقيه در استان مركزي: امنيت پايدار زمينه ساز توسعه همه جانبه است.

تاریخ انتشار 13 مهر 1395 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1458

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز دوشنبه در دیدار با نیروهای وظیفه و کادر فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی در اراک در چهارمین روز از هفته ناجا، افزود: شناخت فرصت ها و بهره مندی از ظرفیت های مردمی مهمترین عوامل تحقق امنیت پایدار است و نیروهای مسلح به خصوص جان برکفان نیروی انتظامی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
وی ادامه داد: وجود نیروهای اخلاق مدار در سازمان های عقیدتی سیاسی و نمایندگی ولی فقیه در نیروی انتظامی باعث شده تا روحیه انقلابی و اخلاق اسلامی در ساختار این نیروی انقلابی نهادینه شود و سرلوحه خدمت فعالان این عرصه قرار گیرد.
امام جمعه اراک اضافه کرد: ایران به برکت گنجینه ولایت فقیه، اندیشه های ناب آزادی خواهی ،خون پاک شهدا و رشادت های نیروهای مسلح در اوج اقتدار علمی، دفاعی و وحدت ملی قرار دارد و آحاد جامعه باید همواره شاکر این نعمات باشند.
وی ادامه داد: نسل انقلابی ایران که پرورش یافته مکتب اهل بیت (ع) است، با حضور مقتدرانه و پیروزمندانه خود در دفاع مقدس و تمام عرصه های پس از انقلاب ابهت پوشالی شرق و غرب را در هم شکسته و به آنان نشان داده که اجازه نمی دهند که کوچکترین چشم داشتی به مرزهای جمهوری اسلامی داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: امروز هم دشمنان اسلام و انقلاب دست از توطئه پراکنی ها ی خود بر علیه ملت بر نداشته اند و از هر ابزاری برای ضربه زدن به ارزش های نظام استفاده می کنند، بنابراین نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی باید مواضع آسیب پذیر مختلف را به خوبی شناسایی کرده و در کوتاهترین زمان ممکن توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
وی، ماه محرم و صفر را به عنوان پشتیبان اصلی مذهب مقدس تشییع معرفی کرد و گفت: این ایام ارزشمند، بهترین فرصت برای نهادینه کردن فرهنگ عاشورا و ارزش های اسلامی در جامعه است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: سبزپوشان نیروی انتظامی با همکاری دیگر نهاد های نظامی و امنیتی وظیفه دارند آیین های سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) را نظارت کرده و از راه یابی هر گونه خرافه و تحریف در این آیین مقدس جلوگیری کنند.
نهم تا 15 مهرماه با عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.