بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

آیت الله دری نجف آبادی: امام خمینی تهدیدات جامعه را به فرصت تبدیل کرد

تاریخ انتشار 4 آبان 1395 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1503

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر امروز در نشست شورای اداری استان مرکزی در خمین، با بیان اینکه امام خمینی (ره) تهدیدات جامعه را به فرصت تبدیل کرد، گفت: امام راحل به خوبی توانستند فرصت های بزرگی را در مسیر خدمتگزاران اسلامی به وجود آوردند و همه باید قدردان این شخصیت بزرگ باشند.

امام خمینی(ره) سبب تحولاتی عظیم در دنیا شد

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه امام خمینی(ره) خدمات زیادی را برای کشور و نظام اسلامی داشته است، خاطرنشان کرد: امروز مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در مسیر اهداف و افکار امام راحل در جامعه اسلامی گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه امام خمینی(ره) سبب تحولاتی عظیم در کشور و دنیا شدند، اظهار داشت: امام خمینی عشق به خدمت داشتند و امروز نیز در جامعه آشنایی جوانان با افکار امام خمینی(ره) ضرورتی مهم است.

مهمترین بحث برجام تبدیل تهدیدها به فرصت بود

امام جمعه اراک با بیان اینکه مهمترین بحث برجام تبدیل تهدیدها به فرصت بود، خاطرنشان کرد: برجام مسیر را برای بسیاری خدمات ارزشمند به نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم کرده است و باید نهایت بهره را در این رابطه برد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه تراز اعتباری جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی، آینده مطلوبی دارد، گفت: امروز همگان باید در عرصه داخلی با همت های بلند و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش مضاعف دولتمردان گام های بلندی برای توسعه هرچه بیشتر کشور بردارند.

سفر رییس جمهوری گره گشای مشکلات مختلف استان

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به برکات سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت به استان مرکزی، بیان داشت: سفر رییس جمهوری به استان مرکزی و اعضای دولت تدبیر و امید فرصتی مناسبی برای توسعه بیشتر و گره گشایی از مشکلات مختلف استان مرکزی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه اظهار داشت: بنده از زمان حضور خود به عنوان نماینده ولی فقیه در استان تلاش کرده ام تا روح تفاهم، همدلی و همفکری در استان مرکزی فراهم شود و تا به امروز با برنامه تلاش شده است این مهم به خوبی محقق شود.

 رییس جمهوری و هیأت دولت در سفری دو روزه به استان مرکزی در کلانشهر اراک و شهرستان خمین حضور بهم رسانید و در برنامه های متعددی شرکت کرد.

دیدار با مردم استان مرکزی و شهرستان اراک در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک، بازدید از شرکت واگن پارس اراک، نشست سرمایه گذاری و توسعه، افتتاح طرح های ویدئو کنفرانسی و دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان از برنامه های سفر رییس جمهوری در روز اول بود.

در روز دوم سفر نیز، رییس جمهور با مرم شهرستان خمین در ورزشگاه شهید مطهری دیدار داشت.

همچنین عصر امروز بازدید از بیت تاریخی امام راحل و تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره)، شرکت در شورای اداری از دیگر برنامه های امروز رییس جمهور در شهرستان خمین بود.