بسم الله الرحمن الرحیم
گزیده ها

نماينده ولي فقيه در استان مركزي: بسيجيان با تقويت انگيزه هاي معنوي دامنه خدمتگذاري خود را بيشتر كنند

تاریخ انتشار 2 آذر 1395 / نسخه چاپی این مطلب / نمایش خبر 1313

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز دوشنبه در جمع فرماندهان حوزه ها، پایگاه های مقاومت و معاونین ستاد سپاه روح الله در دفتر امام جمعه اراک، افزود: نقش بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و تعالی و پیشبرد ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی به خصوص در هشت سال دفاع مقدس قابل ستایش است.
وی ادامه داد: هم اکنون که دشمنان نظام اسلامی از روزن فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در صدد تخریب عقاید جوانان این مرز و بوم هستند و بسیجیان وظیفه دارند عاملان این مهم در داخل کشور را شناسایی و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
امام جمعه اراک بیان کرد: پاسداران و بسیجیان سپاه روح الله استان مرکزی به عنوان اصلی ترین مرجع امنیتی و اطلاعاتی استان وظیفه دارند نهادها و کسانی که برخلاف آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و منویات مقام معظم رهبری حرکت می کنند در اسرع وقت شناسایی و به مراجع قضایی تحویل دهند.
وی اظهار کرد: اساس کار تشکل های فرهنگی، دانشگاهی و دانش آموزی باید بر اساس آرمان های نظام اسلامی باشد و در صورت مشاهده خلاف این مهم، بسیج باید وارد عمل شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: بسیج و سپاه به عنوان پاسداران اصلی انقلاب اسلامی وظیفه دارند در مقابله با جریان های انحرافی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
وی افزود: بسیجیان باید سطح علم و آگاهی خود را نسبت به واقعیات داخلی و پیرامونی کشور گسترش دهند و هر نوع فتنه و دسیسه را در نطفه خفه کنند.
امام جمعه اراک تربیت نیروهای انقلابی را یکی از مطالبات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: نیروی بسیج در این مهم نقش برجسته ای دارد و باید نسبت به جذب جوانان و تشریح خواسته معظم له تکلیف خود را نسبت به نظام انجام دهد.
وی تاکید کرد: یکی از خواسته های مقام معظم رهبری از مسئولان ،جوانان ونخبگان جامعه حفظ روحیه انقلابی گری است و همه وظیفه دارند نسبت به تحقق این خواسته معظم له، مشارکت داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه سخنان خود محور همه آرمان های نظام را ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: عزت و عظمت دنیای اسلام بر پایه ولایت پذیری است و اقتدار مسلمانان ارتباط مستقیم با اصل ولایت دارد.
وی اضافه کرد: امروز ولایت فقیه به خار چشمی برای دشمنان نظام تبدیل شده که بسیجیان برای حمایت و پشتیبانی از ولی فقیه وظیفه سنگینی بر دوش دارند.
امام جمعه اراک اظهار کرد: وحدت کلمه زیر پرچم ولایت فقیه برگ برنده شیعیان جهان بوده و با اتکیه بر این باور می توان بر همه گروهک های تکفیری که به پشتیبانی آل سعود و اسراییل به جهان اسلامی خیانت می کنند، پیروز شد.
جانشین فرمادهی سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این آیین گفت: یش از 600 برنامه فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی در این هفته برگزار می شود.
سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده افزود: برگزاری یادواره های شهدا، حضور بسیجیان در میعادگاه های نماز جمعه، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا و تجدید میثاق با شهدای گراسنگ این استان در هشت سال جنگ تحمیلی، حضور دانشجویان بسیجی در آیین پیاده روی اربعین حسینی(ع) از مهمترین برنامه های سپاه روح الله در هفته گرامیداشت بسیج است.
وی یادآوری کرد: برنامه های سپاه روح الله استان مرکزی در هفته بسیج با هدف تبیین نقش بسیج، تقویت روحیه خدمتگذاری و معرفی اقتدار ملی برگزار می شود.